Thursday, June 21, 2018

Filled Under:

Ketika Sedang Berjalan, Gadis Ini Terdengar Sesuatu Bunyi Dari Saluran Parit Dan Dia Masuk Ke Dalam Untuk Menyiasatnya


Sesetengah kucing ataupun anjing jalanan memang agak kesian dan tiada tempat tinggal tetap serta makan pun tidak menentu.
Kebanyakkan ibu kucing akan mencari tempat yang tersembunyi, seperti saluran air untuk melahirkan anak-anak kucing. Namun jika hujan datang, besar kemungkinan semua anak kucing akan hanyut terbawa arus.
Tular di media sosial, ada sebuah video yang cukup menarik perhatian banyak orang. Dalam video ini ada seorang gadis cantik yang hendak masuk ke bawah saluran parit yang sempit.Apa yang sebenarnya gadis ini ingin lakukan?
Rupanya dia mendengar sesuatu bunyi saat sedang berjalan dan punca bunyi itu dari parit tertutp. Bila didengar dengan lebih dekat, ternyata bunyi itu adalah suara kecil kucing sedang mengiau. Dan dia pun tahu ada kucing yang terperangkap di bawah parit besar itu.
Gadis ini pun memutuskan untuk menolong kucing tersebut dan membahayakan dirinya masuk ke dalam saluran parit tersebut Saat masuk ke dalam,ia berhasil membawa kucing tersebut keluar.
Nasib baik tubuhnya yang langsing ini memudahkan ia untuk masuk kebawah.
Setelah masuk ke bawah, gadis ini menjumpai kucing yang sedang kebingungan. Nasib baik kucing ini dapat diselamatkan, jika tidak mungkin kucing ini akan hanyut dek arus deras saat hujan datang.
Salute habis dengan gadis ini yang sanggup megambil risiko untuk selamatkan kucing yang terperangkap itu.
Jom kita tengok video penuh di bawah
Sumber : allheboh via kisahlogik





0 comments:

Post a Comment