Saturday, June 23, 2018

Filled Under:

Kan aku dah cakap tak payah nyanyi !! dato aliff syukri kena marah dengan datin ..FUHH bisa tu..Memang betul-betul marah ni!


semenjak dua menjak dato aliff sibuk dengan sajat dari malaysia sampai ke spain ..dato asyik cakap letih lah .dengan biz dan nyanyian lg.nah sekali datin masuk campur terus diam macam lah boleh kaya dengan bt lagu ..awak ni x serik serik ke dah macam macam projek … sajat lah gegar vaganza. lagi .
Jom lah..Kita saksikan video video Isu semasa, informasi dan lain2.Mari bersantai seketika.. Perhatikan viral video malaysia yang ada di video ini.. Pasti menghiburkan dan juga mengejutkan..
Mengejutkan kerana apa lg kena tonton video ini untuk mengetahuinya. Saya ingin mengucapkan terima kasih pada semua kerana menonton video ini dan juga membantu share video yang terbaik ini.Setiap satu video ini mempunyai rating dan penonton yang paling banyak sekali Di dunia.
Cuma Kali ini ada diselitkan beberapa video yang Isu semasa, informasi, hiburan, dll dan Isu semasa, informasi, hiburan, dll dan sememangnya popular. Baiklah..share kpd org lain..terima kasih semua..
Selamat menonton…
semua orang sibuk dalam perniagaan tapi jangan lah sampai lupakan anak serta bini kat rumah ..padat dan selamba saja datin perli dato …sejak sibuk dalam klip video terkni serta lakonan semua jadi serabut sejak dato giat dalam lakonan dan sponser …cukup cukup lah tu kita fah kaya pun…
Sila tonton video:
WOW.. LAGU BAHARU DATO’ SERI VIDA SEMPENA PIALA DUNIA 2018!
Kan aku dah cakap tak payah nyanyi !! dato aliff syukri kena marah dengan datin ..FUHH bisa tu..Memang betul-betul marah ni!
Setiap kali Piala Dunia berlangsung, satu perkara yang pasti dinantikan peminat adalah lagu tema kejohanan tersebut.
Setiap edisi pastinya mempunyai lagu yang berbeza tetapi mempunyai satu misi yang sama – ingin membawa rentak Piala Dunia kepada setiap orang.
Baru-baru ini, jutawan kosmetik negara iaitu Dato’ Seri Vida telah melancarkan lagu bersempena Piala Dunia 2018 iaitu Lavida Gol Bola.
Lagu itu dilancarkan bagi memeriahkan kemeriahan Piala Dunia yang di negara kita dan ditambah dengan komen kebanyakkan pengguna media sosial mengenai lagi Aidilfitri beliau – Lavida Raya.
Lagu Lavida Raya diangkat secara sarkastik oleh sebagai lagu tema Piala Dunia 2018 versi Bahasa Malaysia kerana rentaknya yang seperti lagu bola sepak.
Lagu Lavida Go Bola ini merupakan ciptaan Cat Farish, IIIegal & Mimi Fly sementara liriknya dikarang oleh Cat Farish, Mimi Fly & Mohd Hilmi.
Lagu ini merupakan hasil terbitan Seventeen Eleven Music.
Dalam lagu ini, bekas penaja pasukan Kelantan ini turut mempromosikan produk beliau iaitu Pamoga dalam lagu ini.
Oh ya! Tak lupa juga muzik video lagu ini dirakamkan di Stadium Perak di Ipoh.
Selamat menonton semua!

Sumber : dharian via blogterkini





0 comments:

Post a Comment