Saturday, June 23, 2018

Filled Under:

[VIDEO] Wouu!! Baju Fiza Sabjahan ketika Mengacara Wanita Hari ini Bikin Kecoh!


Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)
Cantik betul baju fiza sabjahan….
Wanita hari ini, pengacara fiza sabjahan, kecoh seketika apabila dia memakai pakaian yang? Oh no, jangan di tengok nanti hilang focus korang.
Wanita hari ini adalah program bual bicara berkaitan kewanitaan, kanak kanak dan keluarga keseluruhan nya dengan menyediakan topik menarik, grance terkini sesuai untuk semua lapisan masyarakat am nya. Diterbitkan kan oleh media prima berhad melalui saluran tv kegemaran iaitu TV3.
Tidak keterlaluan kah jika pakaian yang dipakai membuat orang hilang focus, bila anak anak yang tengok itukan tidak elok dipandang. Apa apa pun nanti kita lihat komen dari kru kru berkenaan dengan pemakaian pengajara. Sama ada baju di sediakan khas atau bagaimana.

Auto Draft
Sepatotnye pihak tv3 haruslah peka dengan soal pemakaian pengacara mereka, yang mana ia akan ditonton oleh semua lapisan masyarakat. Imej tv3 haruslah dijaga. Jgn lah kerana mengejar rating, korang leka dengan pemakaian pengacara.
Jangan kerana nila setitik, rosak susu sebelanga. Harap pihak tv3 tak terlepas pandang lagi soal pemakaian pengacara program yang terang terang menyindir Islam sebagai agama rasmi malaysia.
Sekian.
By KFRZMedia
Sila tonton video:
Sumber : blogterkini





0 comments:

Post a Comment