Thursday, June 28, 2018

Filled Under:

SEBAK.. Tun Sedia Letak Jawatan.. Ini luahan Tun


SEBAK.. Tun Sedia Letak Jawatan..

Selamat datang ke channel Hot Vids.Kami menyajikan pelbagai video informasi dan gaya hidup untuk tontonan anda.

SILA SCROLL KE BAWAH UNTUK TERUS TONTON VIDEONYA JIKA ANDA KESUNTUKAN MASA UNTUK MEMBACA

Masyaallah! Sebak rakyat Malaysia..
Tun Dr Mahathir Mohamad mengakui yang beliau bersedia untuk mengundurkan diri sebagai Perdana Menteri jika wujud pergolakan atau permasalah yang gagal ditangani dalam pentadibrannya.

Tun M mengakui akan kemungkinan wujudnya pergolakan antara beliau dan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

“Banyak percanggahan saya dengan ramai orang namun saya telah bertahan dan bekerja dengan orang yang menentang saya”

“Selama 22 tahun saya di sana bersama orang yang menentang saya namun saya berjaya bertahan. Selepas ini jika ada situasi yang tegang yang gagal ditangani.. saya rela meletak jawatan..”

Ramai yang sedih dengan kenyataan Tun ini..

:::
Untuk mengetahui cerita selanjutnya sila tonton video ini sampai ke hujungnya supaya anda mendapat informasi yang lengkap.

Jika ada sebarang cadangan atau pertanyaan sila berhubung dengan admin laman web ini.Video di dalam web ini adalah untuk hiburan semata mata.Sila scroll ke bawah untuk melihat video penuh mengenai kisah ini.

Terima kasih kerana sudi menonton.

Jangan lupa like and follow FB fanpage kami VIDEO BIKIN PANAS seperti di bawah.Terima kasih.

:::
VIDEO BIKIN PANAS
Sila tonton video:


Sumber : infodonia




0 comments:

Post a Comment