Thursday, June 28, 2018

Filled Under:

Dituduh berlakon pakai selipar BATA, Ini jawapan win Dr Mahathir buat ramai terduduk! Memang Padu


Dituduh berlakon pakai selipar BATA, Ini jawapan win Dr Mahathir buat ramai terduduk. Netizen: “Dah perangai Tun M macam tu jangan la di tuduh belakon ….yang pakai jenama mahal mahal tu yang di namakan BELAKON..”

Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Bata Brands adalah pembuat kasut multinasional yang berpangkalan di Lausanne, Switzerland. Ia adalah syarikat kasut global dan pembuat aksesori fesyen dan peruncit milik keluarga. Syarikat itu dianjurkan dalam tiga unit perniagaan iaitu Bata, Bata Industrials dan AW Lab.

Syarikat ini mempunyai kehadiran runcit lebih dari 5.300 kedai di lebih daripada 70 negara dan kemudahan pengeluaran di 18 negara. Kasut dan selipar BATA dikatakan sangat selesa dan dengan harga yang sederhana dan mampu dimiliki oleh orang awam.

Keselesaan ialah unsur yang lebih penting kalau membeli selipar atau kasut dan bukannya harga yang tinggi. Kalau beli kasut atau selipar dengan harga yang tinggi, tapi tidak selesa lepas dipakai dan akan buat kaki sakit, maka tidak berbaloi jugak beli kasut atau selipar cam ni.

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat dan pandangan semata-mata. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Dituduh berlakon pakai selipar BATA, Ini jawapan win Dr Mahathir buat ramai terduduk. Saksikan
Sila tonton video:





Sumber : infodonia




0 comments:

Post a Comment