Saturday, June 23, 2018

Filled Under:

Allahuakbar! Anda Solat Dengan Syaitan, waspada Terhadap Ciri2 Berikut Yang Mungkin ada Pada Anda.


SELAMAT DATANG KE CHANNEL VVT
SILA SCROLL DIBAWAH UNTUK MENONTON VIDEO TERUS
TANPA BACA HURAIAN.
Salam sejahtera admin ucapkan kepada yang sudi melawat channel VVT. Disinilah tempat yang sesuai untuk anda berhibur seisi keluarga. Apa yang penting jangan lupa tinggalkan reaction anda selepas menonton video dibawah.
Admin akan terima dengan hati yang terbuka .Video yang dikongsikan adalah untuk hiburan dan informasi buat anda semata-mata. Admin harap ia tidak membuatkan penonton rasa tidak selesa.
Hye semua!! Berikut adalah video ulasan penyebab jika anda solat tidak khusyuk dan sedang diganggu oleh syaitan, mungkin hal ini sering anda alami ketika sedang melakukan solat fardu atau sunat.
Sebab-sebab yang membuatkan anda tidak khusyuk dalam mengerjakan solat akan dirungkai melalui video ini.Admin malas nak cerita panjang, untuk maklumat lanjut sila tonton video dibawah ya .
Apa-apa pun admin ucapkan selamat hari raya semua. Jaga kesihatan dan pemakanan korang selalu. tonton jangan tak tonton!
byee-byeee guys!! lepas dah menonton jangan lupa share guys..TQ!!
_________________________________________________________________
Dijemput pengunjung-pengunjung di channel ini like page admin Video viral terkemuka . Disana korang boleh bagi pendapat atau idea untuk admin share video yang korang suka atau video yang korang rasa menarik. Selamat menonton!
Sekian dari admin
yang ikhlas dari Team VVT.COM.MY
Sila tonton video:
Sumber : blogterkini





1 comments: