Sunday, June 17, 2018

Filled Under:

Masih Ingat Dgn Adik Haziq Tom Tom Bak? Inilah Wajah Terkininya Yg Sangat Kacak Bergaya


Tom Tom Bak adalah sebuah rancangan aneka bakat dan ragam kanak-kanak yang mula disiarkan selama ½ jam di saluran Astro Ceria pada pukul 12 tengah hari, bermula 24 Jun 2007. Kini telah masuk Musim ke-5.
Auto Draft'
Pengacara untuk rancangan ini dikendalikan oleh Aznil Nawawi atau lebih dikenali sebagai Uncle Aznil. Selain itu, pengacara cilik, Haziq juga memeriahkan lagi rancangan ini.
Bagi yang pernah menonton filem Syurga Cinta pastinya masih ingat akan lakonan Haziq Tom Tom Bak. Dalam filem tersebut, Haziq atau nama sebenarnya Ikmal digandingkan bersama pelakon popular seperti Awal Ashaari, Heliza AF5, Mustapha Kamal, Shaheizy Sam dan ramai lagi.

Ikmal seorang budak lelaki yang berumur 8 tahun. Seorang budak nakal tetapi cerdik dan petah apabila bercakap.
Penuh dengan idea-idea yang bernas yang dipengaruhi dari kaca televisyen. Ikmal ialah seorang budak yang mendengar kata bukan sahaja guru tetapi juga kedua orang tuannya.
 Auto Draft
Bersikap penyayang dan suka memerhati. Meletakkan guru agamanya (Syuhadah) atau Heliza sebagai sumber ilmu bagi pelajaran agama.
Setelah beberapa tahun filem itu berlalu, lihat wajah terkini Haziq yang kini semakin berisi berbanding dahulu. Jom lihat foto terkini beliau yang semakin kacak bergaya
Auto Draft

Auto Draft

Auto Draft

Auto Draft
Mari kita imbas kembali telatah lucu haziq di dalam rancangan macam2 aznil
Sumber : infodonia





0 comments:

Post a Comment